Ruusuja


Kiitos kovasti Jossulle, joka antoi minulle tämän ruusutunnustuksen! Sinunkin blogisi on ihana! Tuttuun tapaan tunnustukseen kuuluu muutama kysymys:

Lempiruoka: Kerroin lempiruokani jo edellisen tunnustuksen yhteydessä ja ne yhä pitävät paikkansa. Eli suosikkejani ovat poikaystäväni kokkaamat lasagne ja meksikonpata.

Lempimakeinen: Tällä hetkellä ylivoimaisesti Pandan valkosuklaa. Itse asiassa viimeksi tänään yksi levy eksyi ostoskoriini kauppareissulla...

Lempilukeminen: Olen aika kaikkiruokainen eikä minulla ole mitään tiettyä lempigenreä kirjallisuudessa. Jos kuitenkin jotenkin yritän rajata lempparikirjojani, niin yleensä ne ovat postmodernia ja ulkomaista kaunokirjallisuutta. Lempikirjailijoitani ovat muun muassa John Irving, Tove Jansson ja Claudie Gallay.

Lempipaikka käsitöille: Olen aina ollut huono käsitöissä ja myös askartelussa. Minulla ei ole siihen tarpeeksi kärsivällisyyttä ja sorminäppäryyttäkin puuttuu. Joskus harvoin käytän ompelukonetta ja siihen paras paikka on keittiön pöydän ääressä.

Lempielokuva: Tietysti mahdoton sanoa vain yhtä, mutta muun muassa WALL-E, Pulp Fiction, 21 Grams, Brothers ja Funny Games ovat upeita.

Ruusuja on ilmeisesti annettu jo moneen blogiin, mutta oletko sinä Katri jo saanut tätä? Jos et, niin nappaahan se tästä blogiisi!

Tunnisteet: