12.8.2011

Makea blogi


Kiitos Kaisalle tästä herkullisesta tunnustuksesta! Tunnustukseen kuuluu kertoa lempiväri, lempiruoka ja minne haluaisi matkustaa.

1. Lempivärejäni ovat puuteri, harmaa, valkoinen ja musta.

2. Lempiruokaani ovat poikaystävän kokkaamat lasagne ja meksikonpata.

3. Olen kiinnostunut Euroopan kaupungeista. Erityisesti haluaisin matkustaa Pariisiin ja Prahaan. Claudie Gallayn Tyrskyjen maisema kiehtoo myös juuri nyt, sillä kyseinen kirja on minulla tällä hetkellä kesken.

En tiedä ketkä kaikki ovat jo saaneet tunnustuksen, mutta laitan sen silti eteenpäin seuraaville bloggaajille: Sara / P.S. Rakastan kirjoja, Janninna / MJAU ja Sanna / Luettua.

9 kommenttia :

  1. Kiitos ihana♥

    Minulla on Tyrskyt vielä lukematta mutta hyvien blogiarvioiden jälkeen se kyllä kiehtoo:) ja Pariisi on ihana!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana Laura! <3
    Palaan tähän blogissani viikonlopun aikana! :)

    VastaaPoista
  3. Sanna, ole hyvä ♥ Tyrskyt on ollut aivan upea tähän asti! Nytkin tekisi mieli mennä kirjan pariin, mutta eipä auta kun pitäisi tiskata (silti on aikaa blogimaailmalle:D).

    Olen matkustellut elämäni aikana tosi vähän ja melkein mikä vain matkakohde kelpaisi, mutta Pariisi on kauan aikaa ollut ykkösmatkakohteeni, ah!

    Janninna, oleppa hyvä ♥

    Sara, hih, ole hyvä ♥

    VastaaPoista
  4. Laura, aaah!, sinä luet Tyrskyjä...

    Sinä olet 22 vee, minä aloitin matkustamisen about sinun ikäisenä;-)

    Minun on nyt pakko kertoa, että sinun blogisi hukkuu valtavalla luettavien blogien listallani, koska siinä ei lue Lauraa. Kävisin useammin, mutta en löydä sinua enää. Joskus olit Lauren ja sen muistin. Toiseksi, olet ehkä huomannut, miten paljon blogeja on tullut lisää, siis myös kirjablogeja. Pyrin aina ensi sijassa käymään kirjablogit ja sitten muut.

    Ellen huomaa, niin tuuppaa, kun Tyrskyt on tehty.

    VastaaPoista
  5. Voi, miten hienostuneet värivalinnat! Ihana. <3

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Leena! Auttaisiko asiaan se, että vaihtaisin bloginimekseni "Laura / Lukuisa" tms.? Vaikka olen minäkin pulassa seuraamieni blogien kanssa, koska niitä on jo niin paljon (siis pelkkiä kirjablogeja!), ettei millään ole aikaa kommentoida tai aina edes katsoa kaikkia kirjoituksia. On ihanaa, että on paljon kirjablogeja, mutta kunpa vain ehtisi seurata kaikkia aktiivisesti :--)

    Tulenkin ihan pian kommentoimaan sinulle, kunhan olen vaihtanut tuon bloginimeni. Ehkä sitten muistat paremmin!

    Tulen toki tuuppimaan Tyrskyjen jälkeen. Ei varmaan mene enää kauaa...

    Karoliina, kiva, että tykkäät! Koitin etsiä jotain syksyistä taustakuvaa, mutta en oikein onnistunut. Valitsin tämän, koska on se sentään hieman syksyisen värinen :D Mukavaa viikonloppua sinullekin!

    VastaaPoista
  7. Kiitos nimivaihdoksesta!

    Ihan kauheaa sanoa, että en tiedä, miten saan sen näkymään listallani myös Laura/Lukuisa, sillä nytkin kun avasin, niin www:ssä lukee vain 'lukuisa'...Olen todella avuton tekniikan kanssa...

    VastaaPoista
  8. Leena, se ei kai ole mahdollista, jos oikein ymmärsin. Minun kai pitäisi muuttaa blogini nimeksi ja/tai urliksi Laura / Lukuisa. Pitäydyn kuitenkin tuossa Lukuisassa. Jospa yritän käydä kommentoimassa blogiisi mahdollisimman usein, niin opit yhdistämään Lauran ja Lukuisan :--)

    VastaaPoista