8.3.2011

Paljastus

Naistenpäivän kunniaksi tulen nyt kaapista ulos: bloginimeni Lauren muuttui juuri Lauraksi, oikeaksi nimekseni. Olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa, blogeissa olleista nimikeskusteluista saakka, ja ajattelin, että miksen vain voi olla Laura, kun Laurenkin on jo niin lähellä sitä. Laura on myös niin tavallinen nimi ettei minua siitä helposti tunnisteta (vaikkei minua pahemmin kiinnosta jos joku tunnistaakin, koska en kerro täällä mitään niin henkilökohtaista itsestäni). 

Toivottavasti tämä ei aiheuta monelle sekaannuksia, mutta onneksi muutos ei ole kovin radikaali :--) Suloista naistenpäivän iltaa kaikille!

9 kommenttia :

  1. Hyvää naistenpäivää ja onnea oikealle nimelle :).

    VastaaPoista
  2. Tessa, kiitos molemmista :--D

    VastaaPoista
  3. Mukavaa naistenpäivää myös sinulle!

    VastaaPoista
  4. Mukavaa Laura, että päätit vaihtaa omaan nimeesi. :)

    VastaaPoista
  5. Kiva, että vaihdoit Laurenista Lauraksi! Minulla ei jostakin syystä käynyt edes mielessä blogata muuten kuin omalla nimelläni, joskin pelkkä etunimi riittää minulle. Ymmärrän hyvin nimimerkkejäkin, mutta arvostan niiden rohkeutta, jotka bloggaavat koko nimellään.

    Liityin tässä samalla lukijaksesi. :-)

    VastaaPoista
  6. Kiitos Meri ja Karoliina :D

    Hanna ja Paula, alkoi tuntua jotenkin hölmöltä olla Lauren kun se on niin lähellä oikeaa nimeäni, miksen siis olisi ihan vain Laura?

    Minustakin on rohkeaa blogata koko nimellään, mutta etunimi riittää myös minulle. Nimimerkeissäkään ei ole mitään vikaa, sillä jotkut haluavat pysyä mahdollisimman anonyymeina ja se on fine.

    Kiva Paula kun tulit lukijaksi! Uusi lukija tekee aina iloiseksi :--)

    VastaaPoista
  7. Kiitos! Olen joka kerta helpottunut, kun tämä nimien muistaminen alkaa helpottua. Katsos, jos sinä ja minä olisimme meilanneet, minun olisi pitänyt muistaa sinulle jo useampi nimi. Näin on monen kanssa - vieläkin. Nyt ei tarvitse kuin muistaa, että sijaitset Lukuisassa;-) Muistathan, minulla on post it-lappu koskien sinua ja Sannaa, joka on Luettua.

    VastaaPoista
  8. Leena, toivottavasti tämä nimenvaihdos ennemmin selkeytti kuin monimutkaisti muistamista :--) Et ala jossain vaiheessa miettimään, että hei, kuka se Lauren oikein oli ja mikä sen blogin osoite olikaan... Onneksi sinulla on se lappu siellä!

    VastaaPoista